◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خواب گردي ..!!!

با حواس جمع با تمرکز زیاد همچون خواب گردی

بر لبه یک دیوار بلنداز روی خطوط ارتفاع گنگ کاغذها

از میان دره های پیچ در پیچ افکارم

خودم را به روی توده لزج حواس پنج گانه ام

که هنوز یاد تو را در خود دارند پرتاب می کنم

تا شاید ردی از امتداد بازوانت برای غرق شدن

باقی مانده باشد   ..حس ششم

باقی حواس را به بازی می گیرد
 
خبری از خنده هایت در آینه اتاقم نیست
جنون با من کامل می شود و هیچ کس نمی تواند به من یاد بدهد
که چگونه می توان غرق نشد در نگاهی که طوفانی است
من به کوچه نمی زنم این کوچه ها هستند که با سرعت به من می زنند
برای گم کردن مسیری که تو هر روز می رفتی
 
می رفتی و از سر دلتنگی برنمی گشتی من با قهوه سیگار نمی کشم
نه چون از خنده سرطانی مرگ می ترسم
 
سیگارها مرا دود می کنند و من تمام می شم
 
بین لب هایی که مرا می بوسید
 
و طعم قهوه های تلخ را شیرین می کرد
 
عقربه های ساعت مکانی را نشان نمی دهند
 
و من هیچ زمانی را به خاطر نمی آورم
 
وقتی از تو در قرص های خوابم اثری نیست
می خوابم
 
تو می آیی
 
دست هایت مهربان شده اند
 
بیدار می شوم
 
تنم زخمی است
 
شمع ها خاموش شده اند
 
و شاهدی نیست که بگوید
 
آخرین لحظه
 
شعله هایشان را به هوس
 
کدام دم شیرین سپرده اند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com